tar helg nu!

Ligger i en enda stor myshög i soffan just nu, armar, ben och tassar åt alla håll och kanter. Känns underbarare än någonsin med HELG nu, la verkligen benen på ryggen från jobbet när klockan blev tre. Fick ju rusha hem eftersom jag bokat en akut tvättid.. det va riktigt behövligt, känns så galet skönt att det är klart!
Imorn blir det nog en tur till IKEA för att köpa oss nattduksbord och lite annat till sovrummet, behöver ju som sagt fyllas på lite där inne :) sen drar jag nog ut på vishan till landstället för att umgås lite med pappa och Co, så vi hoppas på lite fint väder nu i helgen.



underbara ställe.. älskar ju hösten, men kan inte låta bli att tänka tillbaka på varma sommarkvällar. Sitta där på altanen i en fotölj och bara mysa. Man kan ju inte låta bli att känna sig lite paranoid med tanke på att dom säger att den här vintern ska bli den kallaste på 1000 år! Känns som att förra vintern va så kall att man fortfarande har den i färskt minne.. börjar ju redan bli galet kallt! vet inte om jag är redo för en TILL sådan (om inte värre..). Måste börja fundera på vinderkläder nu.. jacka och allt. VÄGRAR frysa, vilket jag redan gör.. vill bara sätta igång elementen redan.

Nej, nu ska jag fortsätta mysa med mina favoriter..


Puss
/ Lollo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0