njuter..

Har storfixat lite till i sovrummet, hade ju tänkt släpa med mig Nisse till IKEA för att köpa mattan som jag har sneglat lite på. Ringde upp och frågade om han kunde tänkte sig det, men icke! han hade såå mycket viktiga saker han skulle göra, t.ex. felsöka en bil. Boooring! 40 min. senare hör jag hur han stampar in genom dörrn.. och vad kommer han bärandes på? MIN MATTA! Haa-ha, så nu ligger där här på sovrumsgolvet och ser allderles perfekt ut, precis som jag tänkt mig vart det. Sovrummet känns bara mer och mer inbjudande nu så jag tänt en massa ljus och ligger och lyssnar på lite lugn musik.. så himla avslappnande. Måste ju bara flika in att jag har världens underbaraste och snällaste pojkvän som alltid gör mig glad! undrar ibland vad man gjort för att förtjäna detta? ÄLSKAR honom i varje fall..


Såklaart så va det en persisk matta som jag tittat ut.. älskar indisk inredning, den liksåm värmer upp rummen.. särskilt mysigt nu när det börjar bli kallare ute. Just nu skulle det inte kännas helt fel med lite snöfall utanför fönstret.

Om 2 min. börjar det okända, så nu ska jag bänka mig!

Puss
/Lollo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0