onsdag 29/9

Deegit värre här hemma! Kvällen har bestått av en massa mys och gos framför tvn. Jag och Anni drog ju ut i bushen och slet upp några kantareller, i alla fall en halv korg (rensade ju svampen direkt den här gången..) så jag och Nisse lagade middag tillsammans här hemma. Vart svampstuvning med pasta - NAMN! en 10-poängare.. ännu bättre är att jag får äta det i matlåda imorn också.
Kl. 16.00 träffades vi vid skaris, skulle hjälpa Johan och mamma att masta av nya segelbåten. Mötte Nisse ute på bryggan som stod med en bukett rosor i handen åt mig, vilken söt va? "tack för lång och trogen tjänst" stod det på kortet, hahaha. Stod lite söta saker också, hehe.
Snart ska vi dyka ner i sängen, måste komma in tidigare imorn eftersom jag ska på två möten.. dels en HLR-utbildning!  

                                                                     you and me, baby

Upptäckte precis att Cleo lyckats bloda ner soffan YTTERLIGARE! Snacka om att den här ska brännas inom en snar framtid.. aldrig mer vit soffa.

Puss
/Lollo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0