trött och hungrig

Uuh.., intog precis ryggläge med datorn i knät. Nisse och jag har just smällt i oss de förrädiska kvällsmackorna! Usch och fy. Inte bra för figuren inte.. Jag är inne i en period just nu när jag är hungrig JÄMT känns det som. Vet inte om jag kan säga att jag rör mig så mycket heller, jobbar visserligen mycket och promenerar en hel del.. Vetitusan om det räknas?! Det dras ju fortfarande 350 kr i månaden från mitt konto till årskortet på Nautilus, men jag har ta mig sjutton inte tid! Lediga dagar/förmiddagar så prioritarar jag promenader med Cleo, vilket iförsig är bra, men man svettas ju inte direkt och hon är fortfarande för liten för att man ska kunna ta med henne på joggingturer. Åh, jag måste verkligen klura på det där med motion..

Har jobbat kväll idag, ett kort pass dock, började halv 4 och slutade 21.. skönt! ledig imorn dessutom, skönt det med. Får se vad vi tar och hittar på, funderar på att släpa med mig Anni ut i skogen för lite svamprevanch..



Kolla bebisen! mammas skrutt..

Puss
/ Lollo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0