Söndag

Jag blir nästan lite imponerad av hur mycket jag hann med igår, rekord skulle jag vilja kalla det! Först tog jag bilen till Hågadalen och gick en promenad med Cleo, himla fint där! sen åt jag lunch hemma. Efter det så gick jag ner på stan och träffade Anni, vart en lång kofta och nagellack. Efter det gick jag hem igen, ringde Mavvi och kollade om hon ville ut och käka med mig och Nisse på Mammas meze, vilket hon SÅKLART ville (va ju tvungna att fira det som händer på måndag, haha!). Vart oxfilépasta till mig och Nisse och Veggiepasta för lilla Mav. Sen skulle Nisse iväg på bilgrejjor så jag och Mavvi hyrde skräckis; Paranormal activity - huuuuh vad läskig!! se den!!



Sen va dagen slut! ganska duktigt va?

Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig klar för att åka till Sthlm och hälsa på farmor. Tåget går 12.09..

Puss
/ Lollo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0