seeegar

En riktig slömorgon blir det idag. Vanligtvis brukar ju jag och Cleo va uppe och ränna vid den här tiden, ha en långpromenad inplanerad, men icke idag. Vi ligger fortfarande i sängen och slappar faktiskt, börjar 13.00 idag och vädret är inge vidare..

Igår hade vi det himla mysigt i alla fall, mamma bjöd på lammgryta med rotfrukter - DET BÄSTA JAG VET! alltså allvarligt, jag kan verkligen föräta mig. Så satans gott, älskar lammm-mm-m!
Va ju ner en snabbis på stan igår också, slutade med att jag köpte en jääättesöt vit stickad tröja på JC faktiskt.. Längtar efter en shoppingrunda i sthlm! 
En annan sak jag gjorde igår va att anmäla mig till högskoleprovet, haha. Får väl se hur det går, men jag måste nog inse att jag blir tvungen att träna lite(eller ganska mycket..). Känns skönt att man ställt in siktet på något i alla fall. Är det nåt som har funkat för mig så är det ju att bli j-vligt målmedveten och bara armbåga mig blodig fram. Det har gett resultat tidigare, så jag får väl ställa in mig på killer-mode!

NU vet jag inte vad jag ska göra, det finns ingen rolig frukost här hemma och det är inte OK! Nisse har ju drgait iväg på nåt biljippo, så honom kan jag ju inte skicka iväg på uppdrag. Varför kan man inte bara ringa ICA och säga att man vill ha en hemleverans?! Vore ju dösmart. Har hört någon reklam på radion om att man kan beställa matkassar på internet så kommer dom med kassarna åt en, vilket smart IDE! snacka om att dom fick med mig när dom sa; inget köande, inget släpande på tunga kassar.. måste kolla upp det!

Ska börja resan upp hur sängen nu tror jag, hoppas alla får en fin lördag!

Puss
/Lollo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0