bränd syster

Nu är jag TRÖTT och ögonen är som små streck, så snart ska jag inta ryggläge brevid Nisse. Kom nyss hem från jobbet, så jag måste hinna varva ner lite innan.. Den här dagen började faktiskt med en ganska otippad händelse!
Hade preciis satt mig vid köksbordet imorse för att äta frulle och då ringer Carro och gråter. Hon hade haft med sig en termos med tevatten in på lektion och självklart hade hon lyckats hälla ut allt över sig.. Fick åka och hämta henne hos sjuksyrran på katte. Kände mig som en riktig morsa, haha! Usch, stackars Carro.. hon va verkligen helt rödflammig på hela magen, jag hade storbölat om det va jag. Vilken TUR att hon har en så sjukt snäll syster som hämtade henne! På med aloevera gellyn bah, sen vart det prima ballerina! Säger bara det; gellyn är Guds gåva till folket! Efter det fick hon ligga och kurera sig på soffan tills mamma slutade och fick hämta henne.. för mig så kallade ju jobbet kl 14.30..

Imorn är det fredag och jag är LEDIG! räddar hela min jobbhelg skulle jag vilja säga.. Vi pratade precis om att kanske gå på bio imorn kväll faktiskt, myys. Något annat jag ska göra imorn är att söka sskutbildningarna, så att jag har det gjort. Ser bara mer och mer fram emot att få börja plugga nu.. få lite FÖRRÄNDRING i mitt liv. Känna att jag har ett mål och är på väg någon stans.. Just nu känns det som jag trampat ner i ett jäkla kärr och vill bara komma upp därifrån.


Älskar att prata framtid med dig.
Älskar att vi firar 4 år tillsammans nästa vecka.
Älskar att du är min.


Puss
/ Lollo


Kommentarer
Postat av: Elin

Hade oxå vela vara ledig idag!! Min rygg is killing me efter 207:ans upp och ned stigningar... Men imorgon jobbar vi ju ihop, hihi:)



Ni är så förbaskat söta ihop!!<3

2010-09-24 @ 15:38:33
URL: http://doncellita.blogg.se/
Postat av: Anna - Mamma till Nellie

Tänk att ni firar 4 år, grattis! Ni är sååå fina. Vi borde ses någon dag..? :)

2010-09-24 @ 18:52:19
URL: http://nelliesmamma.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0