you got it all, belive it!

En bra dag idag med en bra känsla i kroppen. Exakt värför vet jag inte, många faktorer som spelar in. Har precis tryckt i mig lyxmiddag, nämligen ett paket hederliga nudlar, haha! Fick äta själv idag och om en halvtimma blir jag uppplockad av Anni för att dra till el stable för lite ridning. Blev en lång stadspromenad med Cleo medans solen fortfarande sken efter jobbet.. underbart! Känner mig på topp! (mentalt alltså, haha..)

På torsdag kl.11.00 ska jag göra något kuligt också, ser fram emot det! + att jag äntligen hittat min kamera, som just nu ligger på laddning.. så NU ska det bli MEEEEEEEER bilduppdates här!

Måste nog redan börja dra på mig mina ridbrallor (även kallade korvskinn), kan ta sin lilla tid, hehe. Har ju även mina chaps som man fortfarande nästan måste vara två för att dra på.. Det håller fläsket på plats det, haha!

Puss
/Lollo

  


Kommentarer
Postat av: Elin

Vad händer på torsdag?!?!? Nu blev jag nyfiken:)

2010-10-06 @ 08:42:05
URL: http://doncellita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0