långsam frukost

Morrn, morrn! Sitter med min GI-frukost som består av stekt ägg, avokado, keso och pharmaskinka, klagar inte! Kunde inte riktigt somna igår kväll efter jobbet så jag vaknade inte förns halv tio, tur att jag jobbar kväll idag igen. Något som är ännumer tur är att det här är sista passet för veckan.. så jag får en tredagars helg, ska bli galent skönt. Lär ju inte hinna med sådär jättemykt idag förutom en promenad med Cleo, börjar ett idag nämligen.. Hon är på extremt klänghumör just nu, står med hakan i knät på mig och vill sitta knä! min lilla bebbe..


Cleo på promenaden igår, hon matchar hösten!



Vad tycks om min lilla höstinstallation i köksfönstret? köpte dekorationspumpor på Citygross som jag mixtrade lite med. Plockade med mig lite rönnblad på jobbet igår också, hehe. Blev lite överraskad av min kreativa sida.. nej, men jag tyckte de vart lite fint, lite halloweenfint! haha!

Nu måste jag koncentrera mig på mitt extremt varma té här så att jag kommer någon vart med den här frukosten :) ha en fin torsdag, ut i höstsolen ni som kan!

Puss
/Lollo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0