ut och leta postlåda

Ganska nyss hemkommen från en lugn kväll på jobbet. Så är man ledig igen imorn då, skönt! Känns ganska skönt att ha ledigt i helgen igen också, tyvär så kommer väl hela lördagen gå åt till att skriva.. höskoleprovet!! -svälj- har faktiskt jobbat lite med det mentala nu så jag ska inte hetsa upp mig och få andnöd över det hela(?). Det går som det går helt enkelt, kan ju inte göra så mycket mer än att läsa den där jäkla boken jag beställde.. 

Nu ska jag faktiskt dra på mig mjukisar, koppla monstret och ge mig ut på jakt efter en postlåda i mörkret. Kan ju inte ge mig i ut i mörkret utan min kamphund? perfekta att ha så här års, när mörkret kommer krypandes och alla våldtäcktmän ligger och lurar i buskarna. Nejdå, skämt åsido.. ska lägga på mitt arbetsintyg på lådan faktiskt. Sen ska jag hoppa i säng!


  
blodtörstig kamphund? liten bebis? inte lätt att veta, haha!

Puss
/Lollo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0