Sry!

Usch, vilken dålig uppdatering det varit här! nu blir det skärpning!

Måndag idag, och jag har ju haft semester i helgen.. skrev ju högskoleprovet i lördags. Skrev TYVÄR inte ner mina svar, så jag får snällt vänta i 4 veckor innan jag får veta mitt resultat. Kändes faktiskt inte allt för skamligt när jag väl satt där måste jag säga. Får se om en månad helt enkelt!
Jobbat idag har jag gjort, slutade halv 3 och drog då direkt hem till min finaste Elin på lite fika och snack! duktig som hon är så hade hon gjort supergoda saffransbullar, yummie! och vilken superfin mage hon börjat få! fick med mig ett kanon recept på en glace som jag pänslat in kvällens middag med - revbensspjäll! Börjar lukta gott här hemma nu.. Nisse fick den äran att åka och handla in allt som stod på min matlista, så han kommer hem nu när som helst, så jag ska väl ta och duka lite.

Imorn är jag LEDIG igen, skönt som tusan! tänkte ta mig ut i skogen någon stans och rasta Cleo, prio ett!


min lilla smiley!

Nej nu jäklar måste jag passa köttet så det inte blir svart!

Puss
/Lollo

Kommentarer
Postat av: Karin

Vilken goding! :)

2011-01-18 @ 15:50:33
URL: http://lillak24.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0