smärta!

Sitter hemma hos mamma just nu och väntar på att dom ska komma hem, jag och mams har bokat in en promenad på gipen.. hur nu det ska gå med min lemlästade kropp? Har nog aldrig känt sån här smärta, haha! Skumma blåmärken lite här och var också.. hehe. Sjukt kul va det i fredags i alla fall, tack alla underbara! Ska bli intressant att se alla sjuka bilder sen, hahaha.. vet inte om jag vågar.

Igår vart det inte många utsvävningar, jag, Nisse och Cleo va ute hos Nisses föräldrar hela dagen nästan, sen va det bara slappa i soffan som gällde.. Lite dålig uppdatering här, men nu är det nått knas med datorn igen.. eller internet snarare, får se om problemet är löst ikväll! Nu ska jag ta mig en macka!

Puss
/Lollo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0