Lollo dissar!

Det är inte ofta jag grinar, MEN när jag ska bygga ihop IKEAS "smidiga" möbler då grinar jag fasen så tårarna bara sprutar åt alla håll - av ilska! IKEA, varför är det omöjligt att få i era skruvar hela vägen ner? och varför smular dom sönder? BAJS på er. Såg fram emot att få bygga ihop våra nya nattduktbord innan jag drar till landet, men INTE. Fast det som är mest irriterande är att jag va tvungen att ringa Nisse och dra "okej-jag-klarade-det-inte-själv-snacket.." så att han kan få säga "låt mig göra det där gumman.." uuuuuuuuuuuuh HATAR'T!! om ni är feminister och vill ha ett mer jämnställt samhälle så handla för f-n inte på IKEA!

Fy, skönt att få utlopp för sina dampgener.. aja har insett nu efter en sopplunch att jag inte kommer få se hur det blir förns imorn kväll (sur-unge). Jag ska i alla fall få åka ut på landet nu, ska packa ihop mina och Cleos prylar och draaa.



hahaha... då blir jag riktigt riktigt ARG!

Puss
/ Lollo

Kommentarer
Postat av: Elin

Söt göte! Passande låt, haha

2010-10-02 @ 18:03:39
URL: http://doncellita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0