less va ordet

Jag kan verkligen bli imponerad över hur vissa väljer (observera väljer) att ha för inställning till saker och ting. Varför göra allt så fruktansvärt besvärligt för sig själv och alla runt omkring? PALLAR inte sandlådenivån längre.. så, FUCK YOU! 

Tur att jag har bästaste Elin som jag kan ringa upp och spy ut all skit över, haha.. snacka om att hon måste va van. Tack vare det kommer jag väl i alla fall kunna somna utan hjärtklappning förhoppningsvis.
Och apropå något helt annat, vad är det för sjukt som hänt? en 21årig kille som livesände sitt eget självmord via Flashback? Vart fan är denna värld på väg igentligen? Herregud.. Alltså jag förstår att människor som tar sitt liv antagligen mår fruktansvärd dåligt, men varför sända det live? hur sjukt är inte det? hur illa mår inte massa människor nu för att dom sett det här och inte trodde att han menade allvar, för att inte tala om hans nära? Vad är poängen? Jaja, jättetragiskt i alla fall att en så ung människa väljer denna utväg och på ett sånt makabert sätt.


Jaja, ska väl krypa till kojs nu.. ledig imorn, MEN utgång på kvällen med finfina tjejor!
Puss
/Lollo

Kommentarer
Postat av: Elin

Du kan alltid ringa mig om du behöver spy ur dig! Finns där för dig;)



Ses snart då snygging!

2010-10-15 @ 16:11:16
URL: http://doncellita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0