Promenadhelg

OJ! denna helg har vart intensiv.. fast på ett mycket bra sätt! Nisses fina släkt (eller halva rättare sagt) är här i Uppsala och hälsar på. Så vi har ju såklart umgåtts en hel del med dom ute hos Nisses föräldrar. Långa promenader har vi gått vaaarje dag så igår när jag kom hem från jobbet hade jag fasen träningsvärk i benen. I lördags promenerade vi i fiby urskog och igår vart den en lång en i hammarskog med fika när vi kom fram till Vretaudden - mysigt! Efter det vart det jobb för min del.. I söndags va vi in till stan på kvällen och kollade alla ljusgrejor dom satt upp.. eller allt ljus på uppsala hette det i för sig. Fint vare i alla fall!
Så idag har vi pratat om och knata runt på stan lite och kanske ta en sväng till fullerö.. det är ju alltid en hit. Sen blir det lite middag hos svärmor och sen ridning! Oj, så mycket kul jag ska göra!

ÄNTLIGEN har Peter fixat våra Greklandbilder in på datorn (hans alltså) så dom får vi med oss hem ikväll! Guuud så sugen man blev på en utlandresa när man satt och kikade igen dom igen.. men tyvär så blir det ingen resa i vinter, men kanske nästa sommar? nästa vinter har vi i alla fall planerat att vi ska åka till Thailand med Mavvi och Daniel, lite längre.. typ 3 veckor. Den som väntar på något gott!
Ja, nu ska jag väl ta och klä på mig lite kanske!
Puss
/Lollo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0