måste spy lite!

Ni som inte känner för att smittas av mina negativa tankar kan hålla för ögonen NU;
.
Just nu känner jag mig FASLIGT less på allt som har med teknik att göra! Ingenting fungerar som det ska.. datorn är helknäpp, internet explorer fungerar ej så jag måste använda mig av safari, tyvär så är det omöjligt att ladda ner flash player samtidigt som jag använder mig av safari, vilket betyder att jag inte kan se filmer och annat. Dessutom så blir jag ännumer galen på att jag kan lägga ifrån mig saker ena sekunden och sen tre sekunder senare, när jag väl behöver prylen så är den som bortblåst! känner någon igen sig? eller är jag ensam om detta syndrom? det går verkligen upp i RÖK, denna gången är det min kamera som mystiskt har försvunnit.. gaaaaah.
.
OKEJ, nu kan ni öppna ögonen igen, glada posetiva lollo är tillbaka, haha!
.
Ja, vi har nu sprungit runt på stan ett tag och hunnit med att fika och äta lunch på Storken, lite nostalgiskt sådär. Fikade ju en heeel del där förr i tiden.. himla gött va det i alla fall. Köpte två stycket finfina stickade koftor som jag vart toknöjd med. Därav mitt lilla vredesutbrott eftersom jag inte hittar kameran.. hade ju tänkt visa upp dom här. Måste ju flika in att det va svärmor som köpte den ena åt mig, hon är en guldklimp den svärmoren! Hon är verkligen en sån som tar hand om och skämmer bort alla runt omkring sig! önskar att jag också va lite mer så.. PUSS PÅ DAJ INGALILL! hon köpte också en superfin skjorta åt lille Nils.. så just nu är han påväg hit efter jobbet, nyfiken som ett litet barn på julafton, haha!
Ska strax packa ihop min heta ridoutfit, sen drar jag och N ut på landet och rensar svamp, ska käka middag där. Fina skånesläktingarna åker hem imorn nämligen och både jag och N jobbar dag då.
Ska leta rätt på den där satans kameran! Den ska få smaka på min ridpisk!


Puss
/Lollo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0