grått

Alltså vilket tjernobylväder vi har, jättetrisst verkligen. Hade ju tänkt att jag skulle få med mig Nisse till Gränby för att kika på lite jeans idag, som en liten morot mitt i allt regnrusk, men han va ju såklart upptagen med annat. Så här sitter jag i sängen och fryser som en tok! Jag drar upp elementen, men Nisse drar ner dem igen.. SUCK! Skulle behöva en diagnos utskriven på papper av en läkare; extremt köldkänslig! Då kanske han skulle ta mitt frysande på allvar?
Ska strax ta och laga mig lite middag, sen tänker jag verkligen bara slappa gärnet framför tvn hade jag tänkt. Jobbar kväll imorn så det blir ju lite sovmorgon imorn ändå. Ska i för sig gå på kamerajakt igen.. den har ju som sagt gått upp i rök!
Nej, nu jäklar kurrar magen, dags för lite maaaaat!
Puss
/Lollo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0