work it

Puuuh.. ännu en kväll på jobbet avklarad! 2 more to go. Fick hämta upp lilla Cleo i Årsta innan jag äntligen fick krypa ner i sängen. Nisse ska parta lite hemma hos Jocke så vi brudar kör kvällsmys här hemma. Va ett tag sen jag jobbade kväll på helgen, mycket skönt måste jag säga.. man hinner göra en hel del när man inte börjar förns halv 3. Imorn ska det städas och betalas räkningar..

Mammas och min lilla utflykt idag resulterade i ett par nya ridskor, sponsrade av min underbara mor. Ett par jeans (äntligen!!!) och en god lunch på Barista. Härligt, nu ska bara en höstshoppingdag planeras in, tror det blir Kista faktiskt.

Nu tänker jag bara lägga huvudet på kudden och sova gärnet. Behövs nu, när stressen börjar komma krypandes igen..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0