Snark!

Skulle nästan göra vad som helst för att få ta en tupplur just nu, är galet trött! Kom ganska nyss hem efter en hektisk morgon på jobbet.. och såklart så är inte Nisse här och vill hitta på nått med mig så man piggnar till. Han skulle trösta mig med att fixa en god middag sa han i alla fall, så vi får väl se vad han har för planer! Plockade ju en jäkla massa kantareller igår med Annika så dom är säkert inkluderade. 

Fick precis torka upp den 768:e spyan från Cleo.. Har ju alltid predikat om vilket flyt vi haft med henne, inget tuggande, bra mage,  aptit, inga veterinärbesök, inge bråk, kommer när man ropar.. ingenting! MEN nu helt plötsligt får hon gämt i sig massa dåligheter så hon blir dålig i magen och spyr. Hon blir halt titt som tätt.. Just nu ligger hon och sussar sött brevid mig i soffan och FISER som bara den.. eiiu! luktar inte sommaräng säger jag bara.

Sitter och funderar lite på vad jag ska hitta på med mitt hår, måste verkligen fixa en tid hos frissan nästa månad. Vill verkligen ha förrändring och få bort att slitet.



Vill inte va såhär blond.. och inte så här mörk heller. Får se hur det blir! Nu ska jag försöka håla mig vaken ett tag till..

Puss
/Lollo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0