lördag

Äntligen helg! den är såå efterlängtad. Har precis ätit en omelett med kantareller till frukost. Jag, Cleo och svärmor lyckades hitta några gulisar.. men inte fasen är det gott om dom inte.

Igår blev det en kort dag, slutade halv 2 och åkte hem till Cleo och gosade lite. Vi tog en powernap och jag duschade sen blev det en riktig tjockiskväll med pizza i Vänge.
Idag vet jag inte riktitgt vad jag ska hitta på, Nisse ska iväg med sin pappa på hillclimbing eller vad det heter. Så vi får väl se vad som faller oss in. Ikväll hoppas jag på lite Lollo -och Nissetime! det är galet att det blir så sällan nu för tiden.. tiden bara rinner iväg och vi flänger runt åt varsit håll.   

Idag blir det i alla fall en långpromenad, solen skiner ju så det måste man ta vara på! 



Ha en underbar lördag, för det ska jag ha!

Puss
/ Lollo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0