kultur?

Nu har jag precis krypit ner under täcket med datorn i knät, såå skönt. Ska precis till att hålla en tyst minut för alla fulla små barn som vinglar runt på stan just nu, med en petflaska fylld med det-jag-fick-tag-på. Jag är INTE avundsjuk! vissa episoder i livet är det jäkligt skönt att man betat av för ett tag sen, hehe. Nej, kulturnatten är en nedrans bra anledning till att hålla sig BORTA från stan känns det som.

Nisse är och fotar någon bil och har tagit med sig min bebis. Så jag är helt alena här hemma nu. Känns himla skönt att man jobbar kväll imorn, så man inte behöver ha sömnångest. Jag får i alla fall ha sovmorgon med Nisse imorn!

Kvällen till ära tycker jag vi kör den här gamla dängan! vilken nostalgitrip..!



Puss
/ Lollo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0