en riktig rysare..

Liite dåligt med uppdatering på några dagar, inte bra! sitter just nu nerbäddad i soffan framför valvakan, detta är ett otroligt viktigt val för Sverige som kommer att påverka 9 000 000 människors liv.. jag hoppas att RÄTT parti vinner, vilket vi snart får reda på.. en riktig RYSARKVÄLL helt enkelt!

Dagen bjöd annars på en finfin dejt med Elin, kikade runt på Mio, Em och Chilli och drömde oss bort lite (eller ja, vissa har ju snart ett fint HUS att inreda!) Provsatt stolarna på Chilli ganska länge, haha.. älskar att snacka loss med dig snygging! vi kom i alla fall fram till att stolarna va riktigt sköna ;P Efter det så "tryckte" vi varsin maxburgare, satt finfint det! sen efter lite rolig bilkörning så släppte Elin av mig hemma och då bar det av till skaris för att hämta hem mamma och Johan som seglat hem nya segelbåten från Värmddö! Vi körde ju dit dom i fredags kväll och det va första gången vi såg båten och den va ju galet fin. Hann med en liten båtfika också, supermys!   

Igår kväll va vi himla sugna på att käka middag ute någonstans (har ingen lust till att laga någon mat nu för tiden..) så det vart mammas meze till slut. Helt ok! tror fasen att jag håller på att bli pensionär för jag är så satans trött på kvällarna nu, kl. 10.00 sov jag som en liten gris här hemma, haha. En lördagskväll liksåm! men jag är glad för det..

Nu är ju den lediga helgen SLUT för denna gången, alltid lite deppigt.. har en tuff jobbvecka framför mig, jobbar 6/7 dagar. Skulle ha jobbat dag imorn, men bytte med Elin som jobbade kväll.. så det blir väl en långpromenad med Cleo någonstans. Förhoppningsvis är man på BRA humör för att DET BÄSTA partiet får regera över Sverige. 



Puss
/ Lollo 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0