trummvirvel....


TADAAAAAAAAAA!

Från..


Till..


..en brun page! Jag är jättejättejättenöjd! Jag hade verkligen en bild i huvudet på hur jag ville att det skulle bli och det vart verkligen preciiis som jag tänkt. Färgen vart perfekt! Vill inte bli mörkare än så här.. Dom är verkligen grymma på Blond!

Måste verkligen HISSA min mamma också, eftersom att hon är en underbar sådan! Hon kom hit igår efter jobbet och tvättade alla fönster här hemma och det vart galet fint. Känns nästan som att man kan ramla ut mitt på väderkvarnsgatan nu när man står i köket. Vi käkade middag här sen, himla mys.. Carro kom också och våldsgästade oss ett tag.

Idag tänker jag ta en sväng till gränby innan jobbet kallar. Ska kolla på en hissgardin till köket. Dom ska tydligen finnas på hemtex. Vem vet, kanske hittar nå snygga kläder också.. :)

Ha en fin fredag alla!
Puss
/Lollo


Kommentarer
Postat av: Ingalill

Va fin du är .visste inte att du gick i klipptankar .Jag har en hiss gardin här hemma .titta på den nästa gång du kommer .

Kram

2010-10-08 @ 22:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0