kippar efter andan

Är totalt, totalt extremt jätteförkyld! Den verkade flytta in natten till lördag så jag misstänker att det är Elins förkylning jag fått äran att ärva, haha. Igår blev det akut inhandling av nässpray, annars hade jag knappast kunnat somna alltså. Måste ändå pallra iväg till jobbet sen, han inte råd med sjulanmälningar!

Gårdagen spenderades hos mamma, tok det jäääkligt lugnt. Tog en promenad på gipen och sen käkade vi lite middag. Nisse passade på att ta en bad, vilket jag också borde ha gjort men de blev inget av. Sitter just nu med en asklängig Cleo som verkligen försöker böka sig upp i mitt knä utan att jag ska märka det? haha. Idag ska jag hur som helst mest bara röja lite här hemma, men ska också hinna med en promenad med doggie, tror jag behöver lite luft faktiskt, vaknar ju till då.


Elin och matilda i fredags


Emma, Emma, Emma! Underbara människa!

Har fler bilder, men de får komma upp senare, har lite disk att stå i nämligen :)

Puss
/Lollo

Kommentarer
Postat av: Elin

Men ja lovar elin-bacillerna är inte såå jätte farliga;)

2010-10-18 @ 16:54:09
URL: http://doncellita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0