kameran i fickan

Galet så trött jag va på jobbet idag! kan inte ha vart den roligaste att jobba med, såg ut som en zombie. Tack och lov så hade jag en kort dag idag och slutade halv två, så två va jag hemma. Kopplade mitt vilddjur och så gav vi oss ut på lite stadsvandring i höstlöven.







..sen blev det en liten nap för oss båda. Har just ätit lite middag i min ensamhet, Nisse hade fått sina fäljar som han köpt, så honom ser jag nog inget av förns mycket senare. Ska strax åka och hämta upp Annika för vi ska ut till Vänge på sminkpresentaion hos Reta! Så nu måste jag svepa en kopp kaffe! Catch you later! :)

Puss
/Lollo

Kommentarer
Postat av: Ingalill

Sötnosar!!

2010-10-08 @ 22:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0