är jag död?

eller sitter jag allvarligt talat här i min soffa och LEVER? trodde min sista dag var kommen. Jag och Anni hade ju tänkt att vi skulle prova att promenera i skogen vid kvarnbolund.. det som skulle bli en mysig skogspromenad slutade i ett lostdrama! Vi gick TOTALT vilse och vi va lång åt HELVETE bort ska jag säga. Vi gick över berg, genom kärr, träsk och det tog aldrig slut.. ändå så hade vi en karta med oss som vi försökte gå efter, vilket vi uppenbarligen misslyckades med. Jag säger bara EN sak, hade det inte varit för Annis Iphone som tillslut fick täckning och hennes sattellitfunktion så hade vi fortfarande irrat runt i skogarna där.. och det ger mig ångest! Dessutom så fanns det ju jakttorn typ överallt och vi tänkte ju direkt att 'shit, det är fortfarande älgjakt!' dom kommer tro att vi är älgar=vi kommer bli skjutna. Så varje gång vi fick syn på ett torn så skrek vi typ 'HAALLLÅÅÅÅ SKJUUT INTE' fast det satt aldrig någon där.. hursom..



..efter nästan 4 satans jävla timmar hittade vi tillslut UT ur den SKETNA SKOGEN! och jag lever och det känns jävligt tacksamt.. najs som fan. Så nu mina vänner, så ska jag bara tagga om och släpa med mina mörbultna ben till ridningen och typ dö, eftersom vi ska hoppa. Wish me luck!

Puss
/Lollo

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha sötgöte! Gick ni vilse:) Men vart kom ni ut ur skogen igen sen då??

2010-10-27 @ 08:38:22
URL: http://doncellita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0