somnar snart..

Nu är man lite trött.. har precis kollat 3:e avsnittet av det okända, som jag missade i måndags. Älskar det programmet, lite dumt att titta på det precis innan man ska sova bara, när Nisse är ute och flänger dessutom. Tur att jag har en kamphund i sängen som skyddar mig, haha.

Vart inge vidare svampfynd idag i alla fall, vi hittade en himla massa små rackare som va på väg upp. Så nästa helg ska vi på't igen! höjdpunkten är ju egentligen att sätta sig på en mossig sten och fika, vi hade ju dessutom solsken idag, riktigt härligt. Sen bar det snabbt iväg till jobbet, tiden flög iväg sen märkte vi att vi varit ute i nästan 3 timmar.. men det vart en lugn kväll på Dalby tack och lov. 

Imorn ska jag och mamma ut på lite äventyr, ska leta ridskor till mig. Sen tänkte vi klämma in en lunch någonstans också. Sen väntar jobb igen. Så nu tänker jag ringa hem Nisse så man kan sova, haha.


Puss
/ Lollo  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0