höst igen

Kom nyss hem från pappsen, himla kul att ses nu när det va ett tag sen.. Ska ta och sätta igång med vårt badrumsprojekt nu också. Imorn ska det jobbas kväll, ska bli super eftersom en del av eliten jobbar, haha. Känns att man har lite ny energi på jobbet efter semestern också. Den här veckan kommer bli rätt så hektiskt eftersom jag jobbar 6 av 7 dagar, men tiden kommer väl börja gå fort nu igen när det är dags för sova-äta-jobba-livet igen, hehe.

Idag kände man verkligen att det börjar bli höst. Solen sken men ändå va det kallt i luften på något sätt. Jag klagar iiinte på hösten jag, började ju längta redan i maj, hahaha... svampnörd som man är. Nej, men jag har känt mig så himla nöjd med sommaren och semestern att man känner sig klar och redo för lite kallare väder nu.


Ska styra upp bildutbudet på den här datorn snarast, alla bilder hamnar ju hon nisses pappa eftersom vi jämt snor hans kamera. Men som sagt, ska fixas snarast! nu ska jag kela med min man..

Puss
/ Lollo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0