hoppas på svamp idag!

Idag ringde klockan tidigt, nämligen kl 8.00! anledningen till det är att jag, Cleo och Anni ska ut i bushen och leta svamp har vi tänkt, med picknick och hela kittet. Så det blir sesångens första svampletning för moi. Sitter för tillfället och äter min megagoda frukost med kesomackor och groddar! väntar bara på att mina ägg ska bli klara också.. och mitt kaffe, haha.
Igår fick jag äääntligen träffa min Mavvi, det va ju inte igår! fy, fy, fyyyy! Hon berättade att hon skulle göra något som jag har velat att hon ska göra i evigheter, haha. Hoppas att det rätta tillfället dyker upp bara.

Nu har man jobbhelgen framför sig då, jobbar ikväll också. Känns inte helt katastrofalt faktiskt. Är ju bara att hoppas att vårat helggäng kan fortsätta hålla ihop efter att dom för in det där nya schemasystemet. Det är väl liksåm lite därför man faktiskt har gillat läget med det här att jobba varannan helg. Men.. man får väl ge det en chans, man hade ju ändå inget val direkt. Ska hur som helst bli mysigt med fredagsmys på jobbet!


Håll tummarna för att vi hittar lite såna här tjusiga små saker nu! (och att vi inte går vilse..)

Puss
/ Lollo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0