1+1=3

Hahaha, huur kul detta än låter så är det allvar - jag ska på't IGEN! bloggandet alltså. Saknar hela tiden att bara kunna skriva av mig liksåm. Så nu kööör vi!

Måste ju börja mitt första inlägg här med att jag igår fick ett samtal från min kära, kära Elin! höll på att dimpa av stolen när jag fick hör hennes hemlis; hon och Robin ska få en KNODD! herreguuuud så jag bara kände mig så galet glad för deras skull att glädjetårarna rann nedför kinderna. Jag menar, hur jäkla underbart är det inte?! och man hörde ju verkligen hur lycklig hon lät när hon berättade det! längtar tills den dagen jag också får känna den lyckan. Tror den är 'one of a kind' ellerhur Elin? Ska iaf få krama om henne imorn - längtar!



Jag och Nisse ska hur som helst dra oss till Sunnersta nu för att hälsa på Pappa och Co. Va ett bra tag sen nu efter semestern och allt. Så hoppas alla får en trevlig Söndagskväll!

Puss
/ Lollo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0